فراموشي

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/clock/04/clock.js">

ساعت فلش
فراموشي
نوشته شده توسط : مهسا و رضا

فراموشي به اين آسونيا نيست اميد من. دلم از تو رها نيست ميخوام تو ياد من عشقت بميره ولي از قلب من مهرت رها نيست دارم آتيش مي گيرم از جدايي ولي هيچ کس به فکر دل ما نيست خدايا پس ميون اين همه دل چرا حتي يکيشون با وفا نيست همه دنيا ميدونن اين حديثو که آرامش براي عاشقا نيست





:: بازدید از این مطلب : 817
|
امتیاز مطلب : 855
|
تعداد امتیازدهندگان : 509
|
مجموع امتیاز : 509
تاریخ انتشار : 11 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
نرگس در تاریخ : 1389/11/24/0 - - گفته است :
,وب با احساسی داری خوشحال میشم به کلبه تنهایی منم سربزنی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما