برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/clock/04/clock.js">

ساعت فلش
نوشته شده توسط : مهسا و رضا

شبیه شمع که خیلی نجیب می سوزد دلم برای تو گاهی عجیب میسوزد

دلم برای دل ساده ام که خواهد خوردمثل همیشه فریب میسوزد

نشسته ای به امید که ؟شعله بگیر ای عشق همیشه آتش تو بی لهیب میسوزد

تو اشتباه نکردی نگاه ادم بود که اگر بشر بای سیب میسوزد

من آشنای تو بودم ولی ندانستم غریبه هادلشان هم غریب میسوزد

 

برای من فقط این دل ز عشق جامانده است که با نگاه تو به من غریب میسوزد





:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 167
|
تعداد امتیازدهندگان : 53
|
مجموع امتیاز : 53
تاریخ انتشار : 6 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








متن دلخواه شما